Nicole & Nick (玫瑰海岸 哈施塔特 婚紗攝影 Feb 2014)

當男朋友向我求婚後..第一時間當然就是網上搵影preweeding 資料..跟住就見到biss啦..再去門市睇資料..April就詳細解釋同介紹,April人好好..好有耐性..所有境點都好靚,好難取捨,但最終都選擇了”哈斯搭特”同玫瑰海岸”約左係2月26-27影兩日..

出發之前都好擔心天氣好不好..又怕出到來效果不好..

去到關口就見到呀偉接我們了,呀偉個人好nice.主動幫我地拉行李..等埋司機黎就出發哈斯搭特了..車程搭左差不多一個小時多..架車好舒服..訓左一個小時終於去到啦..一落車已經見到一對對新人影相了.不過我見到其他公司d婚沙好黑蚊蚊..有d就灰黑色..我敢講bliss件婚紗係全埸係最白最乾淨..哈哈..自豪中.個境好靚呀..聽說呢個係新點..好有童話feel.果到個教堂真係好靚..攝影師同呀偉好細心幫我地擺pose..^^佢地好nice..我見到有間公司個攝影師好惡..係咁話對新人..好彩我地成隊人都好好..吾係就慘啦..如果咁惡我一定無心情影..><

第2日終於無咁緊張啦..大家熟左..影沙灘同藍白屋..超凍喔..幸好呀蘭一影完就拎d褸比我著>.<攝影師真係好勁呀..角度得非常之好..明明好細既羅馬柱都影到成個足球埸咁大..呢d就叫專業啦..羅馬柱影出黎效果真係好靚呀..好高貴..本來無諗過影楓葉呀同花,但原來楓葉影出黎既效果係咁靚..好彩呀勇有帶我地去影=]影到夜晚6點幾終於完滿結束了..

整體都好好..服務一流..整個行程都非常之開心..令到我地兩個無咁緊張..終於鬆左一口氣啦..^V^多謝BLISS令到我地有個完美既婚紗攝影..期待曬相出黎既效果~~有朋友結婚一定會介紹佢地黎呀!!!!!!!!!

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10152414036664693

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Nicole & Nick 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁