Mandy & Hoffman (台灣 婚紗城 婚紗攝影 September 2018)

因為有朋友用bliss wedding拍攝pre wedding而且出黎效果不錯,所以我地就去門市了解拍攝pre wedding的package。
我地睇到公司作品後就決定揀bliss wedding喇!上到去同事好細心咁介紹每一個拍攝地點同拍攝風格,介紹過程完全無hard sell。

我地個PACKAGE係可以影兩輯:基地同台中。我地先去基地,當日天氣好好,我地都真係好緊張,但駐基地的攝影師、化妝師同助手都好nice,令到成個氣氛都好輕鬆。女朋友化完妝就衝出去影相,攝影師教我地點樣擺Pose同點樣笑得好睇,助手同化妝師都好辛苦,拎住好多野又要協助攝影師擺下裙尾,個日真係好熱,佢地個個都滿頭大汗。攝影師只要諗到有邊個位置可以影到靚相都唔會放過,希望可以影到有唔同風景嘅靚相。影完上半就去食lunch,之後影晚裝同便服。好開心可以騎到真馬影,隻馬好靚好型仔,當日仲可以準時6點回程。

到左台中部份,去到當地,睇天氣報告話會落雨。我地仲好擔心唔知影唔影到,好彩到我地影當日,好好太陽。化妝師同攝影師影之前的一晚同我地開會,話我地知個行程係點。到影相當日,化妝師好準時就黎到幫女朋友化妝,之後就出發喇。台中D大自然景真係好靚,攝影師教我地擺唔同的Pose,但因為全部都係大自然,好多蚊,好彩化妝師有帶蚊怕水俾我女朋友搽,太貼心喇。去到台中尾站的高尾濕地,呢到每一個動作都要好快,因為我地真係追住個咸蛋黃黎影,個晚霞
又好靚。

整個拍攝流程都好暢順,真係辛苦哂攝影師同化妝師!

推薦轉載自:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156575436286620&set=p.10156575436286620&type=3&theater

Mandy & Hoffman (台灣 婚紗城 婚紗攝影 September 2018) Mandy & Hoffman (台灣 婚紗城 婚紗攝影 September 2018) Mandy & Hoffman (台灣 婚紗城 婚紗攝影 September 2018) Mandy & Hoffman (台灣 婚紗城 婚紗攝影 September 2018)

(感謝 Mandy & Hoffman 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Comments are closed.

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁