Erestor & Ci Ci (香港 哈施搭特 婚紗攝影 September 2018)

好慶幸揾左bliss wedding拍攝我地嘅pre wedding呀!我太太睇到公司作品後就決定揀咗bliss wedding!上到去同事好細心咁介紹每一個拍攝地點同拍攝風格,介紹過程完全無hard sell,第一日我地本身揀咗玫瑰海岸,可惜連續幾日落大雨,同事講返玫瑰海岸主要影天空影海,擔心影出黎效果會唔理想,最後見到哈斯塔特都幾靚,就改去哈斯塔特!

當日天氣唔多好,我地去到哈斯塔特個天黑黑地想落雨咁,攝影師同我地講到時睇下天氣點,再安排影室外同室內嘅時間。好彩嘅係我太太一化完妝就有出太陽,我地就即刻衝出去影相,攝影師問我地想要搞笑溫馨D定要型少少,梗係要chok啦,攝影師教我地點樣擺Pose同點樣笑得好睇,助手同化妝師都好辛苦,拎住好多野又要協助攝影師擺下裙尾,個日真係好熱,佢地個個都滿頭大汗。攝影師只要諗到有邊個位置可以影到靚相都唔會放過,希望可以影到有唔同風景嘅靚相。影哂外景就去食lunch,司機搵嘅餐廳又平又好,食到一半出面就落勁大雨,我地六個人得一把遮,佢地就俾咗把遮我同太太,佢地就冒住雨衝返去基地,好感動,當太太轉緊造型時基地停電,攝影師仲緊張過我地係咁問D職員幾時先維修好,等嘅時間攝影師仲同我地傾下偈時間過得快D,一有電攝影師就衝落去霸定位置影室內部份,底層勁大勁多場景,有D位置無燈好暗但攝影師都想盡辦法影到好光好靚,最後見落完雨有D陽光影埋便服,準時6點回程!

香港部份改咗兩次期,一次落大雨,一次山竹,同太太本身揀咗去石澳赤柱中環,點知情人橋吹斷咗,我同太太個日都無哂方向,攝影師俾咗好多提議我地,有邊D地方仲可以有影響無咁大嘅靚景,最後去咗赤柱山頂中環!去到聖士堤反灣影便服相先,攝影師想我地做唔同動作,跑黎跑去,捕捉我地自然嘅一面,仲影得好靚好sweet添!去到美利樓換裝影相,影咗一陣我太太就胃痛,應該係餓得滯,三位同事都好關心好緊張,即刻話食咗野先,好就得我地!食飽就上山頂公園,本身唔想去山頂因為個個都去,但反而出黎個效果好靚,化妝師同助手不停幫我地睇住有咩靚景即刻衝去霸定位先,山頂公園好多蚊,好彩化妝師有帶蚊怕水俾我太太搽,太貼心喇!有時拍攝過程有D辛苦,但助手成日主動同我地傾偈,化妝師又好細心咁關心我太太,成件事就變得輕鬆好多!夜晚攝影師仲帶我地去添馬艦公園影夜景,我地之前未去過,影夜景一。影咗成日攝影師佢地好辛苦,但仲鼓勵我地話好快就影哂,仲同我地講辛苦哂,其實佢地最辛苦!

我地婚期係11月尾,其實好趕,但係bliss wedding都幫我地加急製作,依家我地就差等完成品出世喇!

推薦轉載自:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10160970503965034&set=p.10160970503965034&type=3&theater

Erestor & Ci Ci (香港 哈施搭特 婚紗攝影 September 2018) Erestor & Ci Ci (香港 哈施搭特 婚紗攝影 September 2018) Erestor & Ci Ci (香港 哈施搭特 婚紗攝影 September 2018) Erestor & Ci Ci (香港 哈施搭特 婚紗攝影 September 2018)

(感謝Erestor & Ci Ci 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Comments are closed.

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁