Sarah & Tim (玫瑰海岸 婚紗攝影 Apr 2013)

決定左去深圳影Pre-wedding之後, 就開始上網搵資料睇搵邊間公司影, 見網上Bliss wedding評價不錯, 無隱藏式收費, 價$合理之餘能夠取回所有相底…..接洽了解過後就比佢地獨有的雙子相簿吸引, 決定搵Bliss wedding幫我地影Pre-wedding!

到拍攝當日, 攝影師亞勇, 助手亞偉, 化妝師亞蘭及司機已到達等我地. 坐左約30分鐘便到達玫瑰海岸, 化妝師亞蘭很快幫我換衫及化妝做造型, 而且佢好細心, 會配合每套衫幫我做造型, 攝影期間, 不時會幫我地整理衣服, 妝容, 十分細心! 助手亞偉亦十分細心盡責, 全程幫我們看管私人物品, 背起所有拍攝道具, 又要協助打燈, 又要拉裙尾, 辛苦哂! 攝影師亞勇非常專業!! 由於我同bf都不太習慣被人拍照, 所以初時會擔心表情及pose會生硬, 但攝影師十分有耐性, 在整個拍攝過程中建議我地擺出不同姿態和表情配合, 所以令到我地都好快投入拍攝唔怕尷尬。

另外由於我同bf帶左一d道具去拍攝, 在開始拍攝前亞勇會先睇左我地d道具,比意見我地那個道具跟那個造型較合適才開始拍攝。總括整日拍攝氣氛都極之輕鬆, 我同bf非常滿意整個拍攝過程!!!

另外門市部的April十分友善而且講解清晰,有關選相及排版要求亦好有耐心講解及提供意見。現在我同bf十分期待收到製成品!

在此,感謝Bliss Wedding每一位工作人員~~~

推薦轉載自:http://www.facebook.com/sesehk

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Sarah & Tim 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁