Melissa & Daniel (香港 婚紗攝影 Sep 2014)

考慮婚紗照拍攝嘅時候,我地就決定一定要係香港影一輯outdoor嘅婚紗照!而第一間接觸嘅就係bliss wedding啦!因為有朋友影過,所以推介俾我!

未去門市前,喺官網看了客人嘅相片,就是我想要的自然風格!而且package嘅價錢同內容也清楚的列明! 最吸引嘅係底片全送!香港好少公司可以做到!令我對呢間公司印象很好。

同男朋友去左兩次門市,都係超級nice同helpful嘅april 接待我地,介紹佢地嘅產品詳情同價錢都講得好清楚,而且整個過程都好舒服,一點hard feeling都無!我地第一次去完需要考慮下april都笑笑口話無問題,令我地感覺很好!所以最後我地選擇左bliss wedding!

簡婚紗同晚裝嘅時候,選擇恐懼症嘅我簡左好多件嚟試,幫我試衫嘅職員好有耐性,而且俾左好多意見我,等我簡到靚衫!!

到拍攝當天, 化妝師整天都好有心機幫我化妝整頭!好開心有靚靚仲要係新嘅花環戴!攝影師好專業同有耐性教我地點樣擺pose令影出嚟效果好啲!我地帶去嘅每一樣道具都好努力幫我地諗點影!仲有從旁協助和幫我地拎住一大袋道具又要打燈嘅拍攝助理,還要幫我拎住對鞋讓我可以快速換鞋! 當天萬里無雲超級曬超級熱!真係辛苦哂整個拍攝團隊!

還有好cute好親切嘅freda,係簡相做product同執相方面都比左好多意見我地!非常helpful! 雖然已經有哂所有底片,但我地自己決定要加10張相入册, 因為啲相真係影得好靚丫!

總括來說,bliss wedding 所有員工嘅服務都令我地好滿意!真心好感謝你地俾左一次咁開心嘅拍攝旅程我地!我地真係無簡錯!一定會推介俾朋友!

Melissa &Daniel

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10152725851399693

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Melissa & Daniel 與我們分享美麗婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁