Fion & Angus (香港 婚紗攝影 Jul 2015)

我哋喺上網做資料搜集,揾到Bliss Wedding婚紗攝影公司。當時覺得佢網頁做得很靚好專業,於是去到鋪頭睇吓如何同順便問吓啲package。佢哋好Nice,鋪頭雖然不大但裡面裝飾好靚,而且睇到啲客人啲相都好靚呀咁跟住之後決定參加佢哋嘅婚紗攝影服務。

我們安排四月份做婚紗攝影,但天氣影響我哋改期到五月份,到五月份又再打風之後同佢哋講改期到六月份,點知六月份又再打風,又更改到七月份,我哋改左3次都覺得唔好意思,但bliss wedding 員工還很禮貌解釋這是雨季季節,落雨改期係正常,還沒有收取我地符加費用(攝影合約說明我哋可以更改一次攝影日期)。

拍攝前又有颱風經過以為今次又要改八月啦,還好吹去台灣。雖然吹向台灣但呢個颱風好特別後來要彈返番係香港方面,雖然天氣不好多雲但順利攝影完成。

攝影期間,馬灣公園好多蚊,工作人員比蚊怕水我哋。天氣熱嗰陣時,化妝師又比風扇我哋吹 ,真係好貼心。我哋非常多謝佢哋。

Bliss wedding 給我地感覺非常好,員工非常nice,拍攝相片又靚,更沒有符加隱藏收費,選擇bliss wedding係無錯嘅。

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10153472380929693

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Fion & Angus與我們分享美麗的婚照)

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁