Siney & Julian (婚紗城 婚紗攝影 Nov 2015)

我同老公係網上面搵左好多間婚攝公司,發現bliss wedding 最適合我地。我覺得佢地既場景好令,揀衫揀相全部係香港搞掂,又冇hidden charge,底相全部俾番我地,可以拎番屋企慢慢揀,所以就join左喇。

負責人annie 好有耐性講解package 內容,全程都面露笑容,成個過程都感覺非常良好。出發前一星期我地約去揀衫,出發前一日佢地已經幫我襯晒頭飾頸鏈連埋婚紗晚裝pack 好晒一gip,成gip 拖走,非常方便!

拍攝當日,香港助手係深圳口岸接我地,等埋化妝師同埋攝影師就坐7人車出發。攝影師同化妝師好nice,成個拍攝過程都好輕鬆。兩位都有經驗,攝影師好有耐性咁教我地擺pose,食lunch 個陣仲主動俾我地睇下成品; 化妝師好溫柔,換妝快令正,完全可以set 到我俾佢既4個髮型,全程一邊傾計一邊影相,雖然好累,但心情輕鬆又開心。

番到香港2星期左右就有得拎相,效果相當理想,朋友都大讚人同景都好令,唔似係大陸! 揀好相之後,Annie再次好有耐性陪我地執相,完全冇hard sell,全程仲有講有笑,我覺得bliss wedding 性價比極高,我真心推介bliss wedding 俾大家!

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10153922747104693

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁