Alice & Tim (日本 婚紗攝影 April 2016)

結婚一世人先得一次,好想每樣細節都做得好好睇睇,尤其係影婚紗相,求奇影不如唔好影啦!

喺網上做左唔少research,咁啱見到有對新人post 左 Bliss Wedding 幫佢地影嘅婚紗相簡單得黎夠哂自然,好啱我地style,於是我地決定去了解多啲呢間公司喇。而經過我地親自體驗過之後,我都好夠膽講當日嘅決定係絕對正確嘅!
好開心喺Bliss 遇到Freda,一個好cheerful 又好helpful 嘅女仔。每個細節佢都講解得好清楚,成個過程佢都俾左唔少意見我地!Freda 好多謝你!(其實Annie 都一樣好好人架!)

我地喺內地婚紗城同日本各影左一輯相,好感恩兩次都遇到隊100分嘅crew! 婚紗城有好多個場景,但係就得半日時間影相,我地完全感覺到阿勇係超級熟悉個場地,佢係清楚知道哂邊個位置、邊個角度可以影到最靚嘅相,同埋佢好俾嘅指示好清晰:點企、點擺pose、頭抬高啲、腰挺直啲,對於我地呢兩個新手model 黎講真係有好大幫助!雖然時間不多,中段時間仲要落雨,但係我地效率非常之高,影左好多靚相!

半個月之後去左日本影,真係好多謝Rona、阿Pat 同阿傑提議我地改去宇治影相。有靚人(阿Pat嘅功勞~),有靚櫻花景,最最最最重要係嗰度無乜人呀!如果跟住我地原先嘅計劃去啲熱門嘅地方,咁我諗我地當日影出黎嘅,根本無可能係婚紗相,而係會變左做一班遊客嘅大合照!好記得我地去到條小溪邊影相,Rona 為左效果好啲,拎住部相機就想企上溪澗上面啲石頭度,之前嗰日落過大雨,水位上升、水流又急,我地個個都俾佢嚇親,勁驚佢會跌落水!Rona 主力影相,多得阿Pat同阿傑嗰日幫忙打點,所以拍攝得非常之順利!

佢地個個勁有heart 同埋當我地係朋友一樣想幫手完成影pre-wedding 呢個大project,其實真係好impressive,我地睇左啲半製成品都好滿意,有朋友結婚都會向佢地推介Bliss Wedding~~

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10154320080694693

20160618_3056_10399f 20170218_3271_815471 20170218_3268_0cb498 20170218_3273_c0389f

(感謝 Alice & Tim 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁