Water & Kelvin (沖繩 婚紗攝影 June 2016)

在2015年12月中決定結婚後, 第一時間開始尋找影婚紗相的公司,我地看中的公司唔多, 最後是未婚夫在網上看中了BLISS WEDDING公司所展示的相片同其他新人的評分後, 我們便約時間上去了解一下。上去之前都好擔心會唔會比人呃同埋哄我地加其他野等等。

當我們去到的時候, ANNIE好NICE, 好用心, 好有耐性介紹佢地公司有的影相套餐。過一星期後,我們先再上去JOIN 佢地6月沖繩攝影套餐, 決定左後,佢地好清楚講明要比的錢, 而且佢地都沒有SELL 我地要唔要加佢地公司出的精品, 反而係我們係咁問番佢個D精品點樣先加到, 佢好樂意答我們。因為佢地公司做緊推廣, JOIN佢地海外攝影會送半日婚紗城攝影。

6月中出發去日本沖繩影相, 到出發個日天氣唔隱定, 去到沖繩都是下雨, 我地好擔心影唔到。到拍攝當天, 上午8點, 化妝師到我們房間幫我地化妝SET頭, 佢一開始都問我有咩要求想要, 化妝師化妝好細心, 佢對每部分妝容都化到好完美, 而且份人又好NICE。

去到第一個景點時, 好慶幸停雨了,我們立即下車去影相, 攝影師教我地擺POSE, 說話好幽默, 令到我地拍照好輕鬆, 唔會特別緊張, 影左陣之後突然下雨, 助手立即幫我們擔遮, 但佢同攝影師就濕哂身。等了差不多20-30分鐘, 場雨都未停, 佢地建議我們去其他地方影相, 攝影師帶左我地去我們沒有揀地方影相, 而且我地好鍾意。

好多謝佢地對我們這輯相的付出。

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10154235111824693

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁