Simple & Fung (哈施塔特 婚紗攝影 Jul 2016)

今年10月尾就係我地既big day la..我同黄先生四出籌備各種大大小小既事務。影左第一輯結婚相之後,效果唔係我地期望甘好,所以我地決定左重新揾另一間公司再影。經過朋友介紹以及我再三篩選,最後揾左呢間-Bliss wedding!!

本來抱住一試既心態去到門市,心入面唔敢抱太大期望,怕自己再一次失望,同埋好怕果d拉住唔俾錢就唔俾你走既sales。入到去Annie 用200分既笑容去serve我地,簡單介紹左package and products之後,俾左好多好多空間同自由我地去討論,同埋慢慢揀我地想要既野!當我地想發問既時候,annie一定會係你身邊發現到,亦好細心解答我地一切問題。

到左影相當日,過左關之後,助手已經係度等緊我地,又主動幫我地拎喼,熱情到我地都唔好意思。專車載住我地一行5人,安全快捷到達哈斯塔特城。係門口已經被外圍既靚靚景象迷到嘩嘩聲啦。

到左化妝間,化妝師即刻幫我換衫化妝set頭,好細心,按我喜好之外,仲會俾好多建議我,個妝化好之後,完全係我心裡既一樣!又驚喜!

去之前其實見到天氣預報話當日會陰天有陣雨,攝影師仲細心到幫我地準備埋透明雨遮,以備不時之需。真係感動到呢…影相果陣,攝影師簡直係訓身丫,仲俾左好多post既指導我地!

當然我地都要好感激助手兼燈光師,幾乎係賣命式地為我地打光,轉場地時,二話不說地大袋細袋甘幫我地拎曬d物品。

過程中輕鬆歡樂既氣氛,令拍攝過程更展現自然美,仲有各種既細心位暖入心,我地真係無揀錯丫,好想將所有既好野分享俾大家,二萬分推介-Bliss wedding!

P.S. 當日結果係曬到爆燈,用左N包tempxx,個個件衫濕到透曬,真心同三位再講一句: 辛苦曬!

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10154255519579693

IMG_2593 IMG_2511 IMG_2479 IMG_2615

(感謝 Simple & Fung 與我們分享美麗的婚照)

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁