Carmen & Jacky (婚紗城 婚紗攝影 November 2016)

回想起當我們決定要結婚之後,我就上網做左好多有關影PreWedding嘅資料搜集,無意中見到Bliss Wedding嘅深圳拍攝基地的場景吸引住,所以最後選擇左Bliss Wedding!所以我們就去婚展查詢及了解 , 當日Freda好有耐性地講解同埋介紹不同的Package嘅分別, 解答我們所有嘅疑問 , 最重要係會送回所有底片添呀!

 
到左試衫當日,由於有好多婚紗同晚裝選擇,所以都有揀左十幾套黎試 , Annie一直都幫我試衫同俾意見。最後兩個鐘內我試完哂揀左3套。

 
拍攝前我一路check住天氣預測都係有雨,好擔心要改期。好在終於到左拍攝嘅日子,出發前都係決定如期出發,過了關去到都只係陰天冇雨!助手阿源接我們上車,已見化妝師阿蘭同再接埋攝影師阿勇一齊出發婚紗城。好多謝化妝師阿珊細心地幫我化妝set頭 , 完全造到哂我想整嘅造型; 另外 , 感謝攝影師不斷俾指示我地教我地點擺每一個pose,同埋仲要感謝助手阿源全日幫我拎住對波鞋,真係一句怨言都無!

 
影完大約兩星期終於有相可以拎喇!最好就係Bliss Wedding可以把所有相拎返屋企慢慢睇慢慢揀相 , 選好相之後後 , 就去門市交相片同修相要求 。Annie仲幫我地逐張睇每一張相有咩地方需要修改。

 
最後 , 好感謝Bliss Wedding所有團隊付出嘅努力同俾左一個好難忘嘅PreWedding回憶!我地一定會誠意推薦Bliss Wedding俾身邊嘅朋友。

推薦轉載自:https://www.facebook.com/cccarmenlam/posts/10154048229406277:0

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁