Zarvina & Henry (香港 婚紗攝影 July 2017)

我哋係由網上搜尋認識到了Bliss Wedding,見到佢哋有好多輯網上相片,攝影風格都屬於自然同清新,好適合我哋想要簡單自然嘅要求,於是膽粗粗就上咗去。

接待我哋嘅wedding consultant是Annie,Annie份人好nice同好有耐性,對於問題比較多嘅我哋,佢都盡力地解答同滿足我哋嘅要求。最後我地決定join佢哋嘅一日香港室內加室外拍攝package。期間我哋有咩顧慮同查詢,工作人員都很快回覆同幫助我哋解決。

而到咗試衫的日子,工作人員Susan很盡心盡力地協助同俾意見我哋,期間我哋試衫嘅數目同時間都超過預定嘅時限,Susan都沒有顯得不耐煩,而係希望我哋能夠滿意地揀到適合嘅服飾,最後我哋梗係揀到自己心目中嘅嘢啦❤

等等等等等……終於到咗我哋去影相啦~由於我哋兩個前一晚都太緊張搞到唔夠休息,個樣好攰,但多得化妝師阿Pat,佢真係好專業同用心,將我化到靚一靚,完全唔覺得我精神唔夠!而且佢都有專心聆聽我嘅要求,妝容自然又清新,拍攝期間更一直幫我跟妝。仲有多謝攝影師Sam哥同助手阿樂,由於我哋兩個都唔係識擺甫士又係慢熱嘅人,Sam哥都能以佢嘅專業教我哋姿勢影出靚相。特別特別要多謝佢哋三個陪我哋出去影外景時,俾太陽乾煎又俾蚊圍,都依然毫無怨言!

之後約一星期就收到相啦!啲相出到嚟都非常高質素,完全係喜出望外呀,都唔駛點執相咁滯😊 到咗揀相嘅時候,Annie又俾咗建議我哋參考,又幫咗有選擇困難證嘅我哋一個忙啦~

如果大家想要一輯簡約清新嘅結婚相,不妨考慮下Bliss Wedding,因為佢哋服務態度非常好,價錢又合理,最重要係唔會hard sell。

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10155441710379693

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁