Dara & Ling Hin (婚紗城 婚紗攝影 Aug 2014)

Dara令軒輕輕鬆鬆影相@婚紗城

終於等到黎日啦!報了Bliss 婚紗城影結婚相,點知Dara 發燒燒了一整個星期,本擔心要壓後到9月先有得影,到時又開學又影相真係唔知點算… 好在Freda改到8月頭影,也算感恩!
之前果日再去Bliss 試衫,結果大病暴瘦,吓到Hedy 即刻針線補救,也算是修身成功… 可喜可賀…

上深圳,過關很順利!到了集合地點就上車,40分鐘就到婚紗城啦!好在我地早,第一Team人入化裝室,下午已經人山人海…

化妝師確是化裝神技,Dara 由超級無敵靚變為終極究極靚!越睇就越開心!嘻嘻 ^^

Ok, 開始影相了,先影教堂景,之後影太陽花花… 選婚紗城真係一個唔錯既選擇,不同場景係哂一個公園入面,影完一個景隔離就係另一個景,沒有空場。陽光下的花景也特別燦爛,教堂景亦唔駛點等,夏天weekday影相的好處!

有個小插曲,影教堂有人想打尖!!!有在攝影師哥哥唔肯過佢!好的拍攝團隊真係好重要。

下午Dara換了紅色晚裝,我覺得最靚呢件,同白色教堂簡直絕配,外景有火車和馬車,很有童話feel,唯一係露背裝犧牲了Dara 十年美白功力,不過為藝術犧牲換翻啲靚相都值得啦。
尾聲啦,藍色晚裝和便服,開始有啲攰,不過好中意啲屋仔景,好有歐陸feel,便裝擺啲古怪post,仲帶左我地嘅定情信物海豚仔,好開心!

回程7點翻到過關,一日的影相就劃上句號,辛苦妳啦未來老婆。

後記︰夏天影相真係好熱、好累,回到家一瞓就瞓著,結果我和Dara 用了48小時補眠!!!不過汗水背後也有回報,Dara 攞到相後也興奮足 48 小時!哈哈哈…

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10152656220844693

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Dara & Ling Hin 與我們分享美麗婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁