Ivy & Adrian (婚紗城 婚紗攝影 April 2017)

好多謝Bliss Wedding為我地拍攝左一輯好靚靚的婚紗相!一開始只係偶然的機會認識你地,後來上來了解時見到朋友的婚照咁就join左。

我地係香港拍攝果日真係好大風又凍,我地仲要“上山下海”咁去影相。攝影師Corner好專業認真,化妝師Suyi化個妝好靚好適合我,而個頭仲要吹極都唔散呢!而Suyi同另一位工作人員Ka Lok都好細心咁照顧我地。發生左件小插曲,就係大風到個頭紗除左自己識飛起之外仲要飛走左…… 諗起都覺得好好笑 XD 影出黎d相係石澳石灘同海浪構圖好靚,而山頂影d相就好優雅。

至於婚紗城,我地一開始純粹見到同淨係影香港的價錢唔爭好遠於是就join埋,點知就有意外的驚喜,因為可以在花田影相!拍攝果日天氣都幾熱,我地一開始都唔係好投入但係攝影師阿勇都好用心幫我地拍攝。而化妝師阿蘭為我設計的造型好靚同埋同香港果輯有唔同的感覺,即使著同一條裙都有唔同的效果。我地果日又遇返Ka Lok,真係好有緣。辛苦晒工作人員同我地一齊熱到流晒汗同餵蚊,影出黎d相真係好sweet =)

我地最有好多相都好鍾意,好彩可以拎返晒所有相而大部分都唔洗執就已經好靚。最後除左多謝兩日攝影團隊外仲要多謝門市的Yan同Annie,佢地係揀衫同揀相方面俾左好多寶貴意見。期待收到製成品的一刻

推薦轉載自:https://www.facebook.com/ivyivywingin/posts/10155156936402659:0

Ivy & Adrian (婚紗城 婚紗攝影 April 2017) Ivy & Adrian (婚紗城 婚紗攝影 April 2017) Ivy & Adrian (婚紗城 婚紗攝影 April 2017) Ivy & Adrian (婚紗城 婚紗攝影 April 2017)

(感謝Ivy & Adrian與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Comments are closed.

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁