Carmen & Chris (婚紗城 婚紗攝影 Mar 2014)

自從當我和男朋友決定結婚之後,我地就不停上網搵資料,結果經過朋友介紹和極力推介後,我同男友都決定左揀位於太子始創中心既bliss wedding…… 當我地去到門市睇相揀地方拍攝,心大心細既我多得April詳細介紹同比意見,終於揀在婚紗城(April好能夠講出每個地方既特色)。 而且我地big day較急,唔洗一星期April已經比到試衫期同拍攝期我地(好有效率!!)

到左試衫個日,由於要就我男友番工,試衫的同事特登早開始左比我地(好體貼),試衫既時候,工作人事好體貼,比左意見我之餘,又會再提我影相當日最好帶d咩去。好快我就揀好,試好衫,因為d款好大都大體得黎就唔會誇張,岩曬我地香港人口味。

到左拍攝個日,助理好准時去到集合地點接我地,上到架車又好舒服,我同男友都舒服到訓著左,哈。去到婚紗城,d景點好令呀,化妝師呀蘭好專業同體貼,一路問我有無咩特別要求,又會同我傾下計等我放鬆,最後化既妝同髮型都好自然又大方。

到左正式影相,攝影師呀勇好專業,知道我同男友都好緊張,會耐唔講下笑話引我地笑。影個陣,又會示範下點擺pose,所以我同男友都愈影愈放鬆。我地都睇得出呀勇對自己的作品都係好有要求。

而助理哥哥都好好人,由於影個日好凍,一影完佢會主動比外套我,又會細心禁幫我整好條裙。

好多謝bliss wedding各工作人員,希望快d有令相睇!^w^

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10152237559619693

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Carmen & Chris 與我們分享美麗婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁