Nancy & Dennis (哈施塔特 婚紗攝影 Dec 2014)

我地見到好多攝影公司,睇左好耐都未揀到邊度影Pre-wedding 好,見到Forum好多人讚Bliss ,價錢都見幾均真,我地就去門市睇下有咩Package 適合。我地初頭其實都未知自己鍾意咩景,Freda 俾左好多唔同場景嘅相我地睇,好詳盡咁解釋D Package,包括每個場景既特色,當日行程應該點安排,入場費等額外收費,完全沒有隱瞞收費,又無Hard Sell要Upgrade呢樣嗰樣,好快我地就揀左哈施塔特。

拍攝當日天色不太好總算無大雨, 專車準時到達接我地去基地。到左現場,化妝師好細心幫我化妝著裙,化妝技術不錯,眼妝化得好仔細;攝影師亦對場地非常熟悉,一化完妝就提議我地去唔同嘅景點影相,完全無浪費時間,同埋都不斷教我地擺pose;助手幫忙打燈,全程拎住道具同袋,令拍攝過程順利。最值得一讚係,雖然當日天色不好,又好快天黑,但攝影師為左幫我地影多幾個景而延長工作時間。

拍攝後一兩個星期就有全部相睇,可以係屋企慢慢揀,到門市揀相做產品時,Freda都俾左好多建議我地,免卻左不少麻煩。

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10152983093159693

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Nancy & Dennis 與我們分享美麗婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁