Katie & Tommy (韓式影樓 婚紗攝影 Sep 2015)

影完pre wedding 梗係要分享下啦!

當決定同女朋友決定要結婚,第一件事當然係搵pre-wedding啦!經過明査暗訪同行婚展行左N次之後,最後決定搵Bliss Wedding 幫手!
於前期準備期間,Freda俾左好多意見我地,好仔細講解package內容我地知,試衫時好有耐性,好懂得介紹唔同類型衫俾我地,本人致以萬二分感謝!

到拍攝當日,化妝師化嘅妝我地好滿意,好主動幫我女朋友補妝,換衫,拎裙尾,抹汗,感謝化妝師當日全天候照顧!攝影師好專業,本人冇乜表演天份,加上本身唔多鐘意影相,好耐性教我地擺post,教我地笑!亦好多謝幫我地拍movie嘅師傅同攝影助手!冇你地當日拍唔會咁順利!

拍攝後大約兩星期終於有相攞,係其他婚攝公司要新人當公司即時揀相時,Bliss Wedding俾我地攞返屋企慢慢揀,此安排籍得一讚!而拍攝作品更要俾多幾次like,我同女朋友都非常滿意攝影師嘅作品!

整體黎講,此次Pre-Wedding我同我女朋友都好滿意,再次感謝所有工作人員此次幫忙!

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10153651155624693

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Katie & Tommy 與我們分享美麗的婚照)

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁