Manny & Tony (影樓 玫瑰海岸 婚紗攝影 July 2016)

上網搵黎搵去,結果揀左Bliss Wedding。跟住我同女友兩個就直接上左太子日昇廣場。本身我同女友都諗住Pre-Wedding影一套外景,一套影樓,跟住上到去16樓舖頭,由店員annie介紹各個package,卒之揀左玫瑰海岸+studio既package。由於距離BIGDAY得返3個幾月,問左佢3個月內趕唔趕到工,佢話無問題!跟住我地好快就決定左試衫同影相日。

 
試衫係9樓試,我揀衫都試左6-8套,實際上我影相只得兩套,不過個crew都好nice,逐件逐件幫我拎上又拎落。跟住到我女朋友,佢揀衫比我快,揀完款揀完色,試左十幾套就搞掂OK一套婚紗+兩套晚裝。跟住同個crew約定日子上去拎衫,通常都係去影相前一日,佢會放晒係個大喼比你拎走,好方便。影相前一日,我上去拎個喼後,佢再同我講有關明日影相既注意事項,又比左攝影師電話我,話如果聽日落雨,最遲早上6點先取消改期都無問題。

 
跟住第二日,果然陰天有雨,果陣撞正打完風後,天氣好飄忽,不過無計,我同女友夾好假,想轉日子太難夾,決定繼續出發影相行程。攝影師叫阿勇,助手阿源,化妝師小蘭,三個都好nice好pro,我同女朋友未影過prewedding,唔知擺咩pose好,阿勇同阿源就一路教我地點樣擺,對眼望邊度,對腳點企,而小蘭就一路幫我地執正頭髮髮型,認真唔話得。好彩天公造美,當日除左食飯/休息時間有落狗屎雨,其餘時間都停晒雨,係個天色無咁藍天白雲姐。當日影完相,d衫全部皺炆炆,係小蘭幫手全部執返晒入個喼度,點算清楚d配件齊備,成喼第日拎返上9樓還就OK。之後好快就到第二次影相到影樓,直接上日昇,唔記得幾樓嚕,果度太多婚攝公司。Studio幾個景都好靚,今次影相d衫一早放左響studio內,影完直接走,d衫唔洗拎黎拎去,而且室內影相有冷氣嘆,舒服好多。

 
影完相大約2個星期就有得睇相,直接上返去16樓拎光碟,之後約下次日子,返屋企同女朋友揀揀揀揀揀,揀好相之後拎隻usb手指返去講返執相要求,跟住就等睇效果嚕~成套服務質素都唔錯,價錢又公道,上網d留言無介紹錯。

推薦轉載自:https://www.facebook.com/tony.li.7982/posts/10154423208439772:0

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁