Elsa & Terry (台灣 婚紗攝影 April 2017)

多謝Bliss 為我地進行婚紗攝影,由我同Elsa籌備結婚開始,一直都討論緊去邊度映緍紗相搵邊一間公司。上網睇過唔少資料,有問過朋友,又去過婚展。

最後,响婚展中攞左bliss既單張,兩人經過討論後,决定試下。

起初上去都十五十六唔知揀邊個plan,同選擇去邊度影好,我記得個同事April(好似係),俾左d相同I pad我地睇,同埋,講番唔同地方既場景同優點(唔會hard sell)。最後我地揀左台灣。

之後,試衫果陣,佢地好有心機幫我地配搭,最初我同Elsa揀左兩件唔夾既衫^.^

影相既前一天,約左攝影團隊到酒店傾下第二日既行程,原來佢地當日先落機,然後已經call車去左攝影場地視察,相當窩心。之後阿源同我地講解行程及注意事項。

攝影當日早上,丫珊為Elsa化左一個淡妝,相當滿意,然後出發第一個景點~清景。可惜天氣不似如期,當時我倆相當失望,攝影團隊發揮出專業表示繼續拍攝,事後睇番相也覺得很出奇地美。相片上見到雨水,但有一種浪漫的感覺。

因為天雨關係,攝影團隊臨時改變第二個拍攝地點。揀左”車程”車站,一去到落車就覺得個feel 好正,一個好典型舊式車站,環境十分幽美。攝影師Sam哥好快就取景同構思點樣影,依度影左最多相。多得Sam哥既專業同技術。

在此,再一次多謝Bliss為我地安排一個美好的攝影及回憶。以及攝影團隊攝影師Sam哥,聯絡人丫源,化妝丫珊。

推薦轉載自:https://www.facebook.com/elsa.yik.3/posts/10155620820852731:0

(感謝 Ivy & Adrian 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁