Fa & Liang (婚紗城 婚紗攝影 Jun 2013)

決定join bliss wedding原因好簡單:平、靚、正!

平:價錢雖然唔講得上好平,要平實有公司比過佢地,但收費好均真,package 價係幾多就幾多,無任何附加費,仲要底片全送,單係呢點已經夠吸引!

靚:睇過客照分享就會知道啲相影得有幾靚,角度捕捉得好好,明明個教堂唔算好大,都影到個樓底又高又華麗!明明影果時忍住笑,都可以影到個感覺好溫馨好浪漫!

正:最正係佢地嘅服務態度,不論係門市嘅April、攝影師呀勇、助手呀偉、化妝師呀蘭,成個過程都好友善,好幫忙!仲比左好多專業意見我地,等我地唔洗1516唔知揀乜好!

仲有件事一定要講出尼讚揚下佢地!影相當日係端午節假期,多人到不得了!呀勇同呀偉好好幫我地規劃好景點次序,趁早無咁多人就影左熱門景點先,等我地唔洗同人迫,又慳返等嘅時間!原來某啲景點係要當日一早排隊先有得優先影,我地約左8點係羅湖等,咁佢地咪要好早去排隊,令我覺得佢地真係好用心為客人設想!

仲有化妝師,手勢好呢啲唔在講,佢全程都跟埋我地去影相,補妝,拉裙,拎袋,拎反光板都做埋,我見其他化妝師係冇跟埋一齊去,好多時都坐係化妝間嘆冷氣!

最後要多謝嘅係april!由我地join package ,book日子,改期,拎相,揀相都係佢負責,好有耐性解答我嘅問題,唔會嫌煩,更加無hard sell呢啲情況!

總知,bliss wedding 真係幾唔錯:)

推薦轉載自:http://www.facebook.com/sesehk

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Fa & Liang 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁