Katy & Keung (香港 婚紗攝影 May 2013)

影婚紗相,一開始做了很多資料搜集,最後還是決定join Bliss Wedding於香港拍攝,選擇的最主要原因是因為"相底全部會比返晒",其次是價錢合理。

預約了5月份去影,影前兩星期終於去了揀衫。先去了門市同April傾拍攝當日既野,April好細心地給與我們一些處理頭髮的小建議呢!到揀衫既時候,我真係無咩頭緒,好彩工作員好有耐心咁講解衣服既不同,又幫手搵合適我既衫比我試,同時提供了不少意見比我地,讓我地能夠順利地只用1小時既時間已經揀好晒衫了!

到拍攝當日,很緊張擔心會否影不好呢。一開始化妝師Natalie已表現得好細心又友善,知道我很少化妝,專登一開始個妝化淡些,讓我習慣後才化濃些呢,更全程真的密切留意我個妝,真的很貼心。

攝影師Sam、花絮攝影師阿傑及助理都很專業,又很訓身同我地影,整個過程不斷教我地擺POST,每影完一張相後會翻看影得好不好,有些不好也會再影過,這個舉動真的很少見了。全日的拍攝係輕鬆及愉快的心情下悄悄完成了,當初的擔心真是白費了呢。

影完後我已經很期待想快些拎到相睇,終於2星期後拎到相啦,一睇,忍不住笑了,影得我好靚啊。因為好多都好靚,害我係揀相上花了很長時間,同時又忍不住與朋友分享了部份照片呢。

現在我可以好大聲咁講,影pre-wedding我真係無揀錯公司。在此很想感謝所有工作人員,包括門市同事及攝影團隊,你地既既專業、細心、友善及訓身既態度,讓我擁有一輯值得珍藏的漂亮婚紗照,謝謝你們!

推薦轉載自:http://www.facebook.com/sesehk

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Katy & Keung 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁