June & Tamson (澳門 婚紗攝影 Sep 2013)

選擇Bliss wedding 時是因為可以取回全部相片。第一次見到未修的相片時已經覺得好靚,全賴有專業的攝影同化妝,相片質素亦令我們感到滿意,真的很期待製成品出爐!

April好細心同專業,每次都會係我哋好迷惘做唔到決定嘅時候都會提出重點,令我地可以找回焦點,幫我哋解決好多問題。每樣細節都跟得好足,令我哋毫無掛慮。

另外,Hedy重幫我揀咗件個個朋友仔都話靚嘅晚裝〜

拍攝當天,攝影師Sam哥俾咗好多鼓勵同信心我哋,將本來動作生硬嘅我哋指導得非常好。天氣變差嘅時候又為我哋四處張羅雨傘,最後出哩嘅作品簡直係我哋意料之外!為咗影最靚嘅角度瞓曬係地下又淋住雨,態度友善專業!

化妝師Natalie幫化我嘅靚妝簡直無得彈!細心了解我嘅要求,又同我分析set咩頭最適合我,而且全程好細心咁幫我補妝同照顧我,我個頭俾風吹亂又第一時間幫我set返靚靚。 又分享咗好多生活點滴俾我聽令我放鬆心情。

助手哥哥有時為咗幫我哋打燈同拎反光板要企係馬路旁邊又要企高,幫我拋頭紗重跑咗幾轉樓梯。哩種專業精神值得嘉許!

整個團隊親切友善,專業盡責!真心推薦!

推薦轉載自:http://www.facebook.com/sesehk

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 June & Tamson 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁