Yuki & Marco (婚紗城 婚紗攝影 Apr 2014)

當我地決定結婚時,就開始留意pre-wedding公司,后來參加個fd婚禮,見到佢pre-wedding影得好靚,就問番佢,知道Bliss wedding呢間公司,返去同男朋友講,就決定去店舖睇下,第一次同男朋友上去,April就詳細介紹各個婚紗相套餐同場地,但我地無即時join,只是拿左報價單返屋企研究,再打電話問fd,佢話Bliss的報價名碼實價,全部相底比番你,没有其他隱藏收費還可以在家中慢慢挑選那些進行入冊,絕對冇hard-sell逼人一定要加相;所有程序包括試衫、還衫、後期製作都在香港進行。聽完發現符合曬男朋友要求,因為佢吾鍾意返大陸,只是返去一日影相。商量之后,我哋決定join佢,第二次上去就同April落訂join同選日子影相。

拍照日期決定於4月7日星期一進行,諗番拍攝前幾天一直落雨,好擔心就打左電話比Bliss公司,想取消7號拍攝,Freda就叫我地吾好太擔心,星期日再睇下天氣.到左星期日都是落好大雨,睇過天文台,都話7號會落雨閃電雷暴,我再打電話比佢,想取消改期,佢叫我吾好擔心先拿衫,等7號早上再做決定,我擔心到睡吾著,只是睡左兩個鐘。

起床已停雨,我同男朋友去深圳等待工作人員來接我們,工作人員很友善,阿偉協助我們拿東西,阿蘭替我們化妝。阿勇替我們拍照,他們真的很專業,因為阿勇會與我們商討拍攝的詳情及喜好,當我地做吾到佢要求時,佢吾會呼喝我地,會好有耐性試範比我地睇,吾似同場有d攝影師吾停大聲呼喝新人,睇到都覺得慘,拿錢買罪受,而阿蘭亦會詢問我喜歡的造型,知道我最鍾意黃色條裙,好想個頭戴黃色假花環,佢就摘黃花,整左個花環比我,呢份心意真是好感動;我著吾慣高踭鞋,阿偉知道后,就吾停幫我換鞋,我自己都覺得自己好煩,但是佢地成日的態度真是非常非常好,完全無黑面過。今天真是好開心成日都無落雨,收拾好所有行李之後,先開始落幾滴雨,攝影團隊仲將我地送到去羅湖口岸。他們的貼心服務,令到我地好滿意,在此我衷心感謝bliss wedding的所有員工,包括April、Freda、阿勇、阿蘭及阿偉,全靠你們的盡力幫忙,令我倆有一個美好的回憶

祝 貴公司業務蒸蒸日上! 能夠為更多的新人們提供最貼心的服務!=)

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10152335352539693

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Yuki & Marco 與我們分享美麗婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁