Jennifer & Jacky (香港 婚紗城 婚紗攝影 Jan 2014)

未求婚前一路都覺得pre wedding對男士嚟講喺可有可無,但之後籌備婚禮,發覺無影到又好似有遺憾。 結果為咗將來,都喺影好d.

人生第一次影pre wedding, 唔知頭唔知路,去咗2次婚展,睇咗好多間店,本身有另一個fd喺第二間到影,價錢都ok,不過最後上網俾我搵到Bliss Wedding,網上comments都好正面,就膽粗粗去門市到睇版同package,傾落價錢均真,有咩收費都一五一十喺張單上寫明,十分好。原本諗住影花為主,不過香港又好少花田,結果揀咗一日深圳,一日香港。我地先影深圳,後影香港。

深圳影pre-wedding當日, 整體嚟講好滿意,職員十分pro同友善。

2位攝影師pro(其中一位喺影snap shot)+識得教我地擺post, 仲會喺轉景時講返有咩位要注意。

化妝師阿蘭勁掂,女友好滿意幾個妝同造型。

助手阿偉又好細心,有時會幫手提一提的我地一d細節位,又幫我地執返好張化妝枱,本身我地有對公仔,影完就咁放咗喺枱面就出咗去影第二套,阿偉竟然幫我地收返埋,十分讚。

跟住就影埋香港,香港以建築物為主+沙灘,影相當日十分好陽光,影出嚟d相都好靚,攝影師都十分主動教我地擺post,影出嚟嘅風格同深圳有截然不同嘅感覺,如果深圳喺走可愛路線,香港就喺偏向型格路線。

化妝師又喺好細心,好好傾,令到我地緊張嘅心情舒緩了不少。化妝set頭佢比阿蘭更好,對於女友要求都一一做到。還預備了很多靚靚頭飾配件,令造形更豐富。影相時又寸步不離,補妝執漏一一做到,非常貼身。

今次pre wedding帶俾我地很難忘愉快的經驗,Bliss多謝您^^

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk?fref=ts

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。
(感謝 Jennifer & Jacky 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁