L.S.Y & Ka Wai (哈施塔特 婚紗攝影 Jun 2014)

今次拍攝甘成功好多謝Freda,拍攝團隊!!首先當我同女朋友第一次去到Bliss Wedding既鋪頭,Ferda既熱情招呼同詳細既介紹,令我地都覺得好親切同感受到賓至如歸。

到左原訂既拍攝日,但好可惜甘撞正落大雨既日子,結果都係要改期,好彩都有佢地既悉心安排,由於我地既婚期都比較急,都有少少擔心會趕唔切。不過Ferda都好細心甘話我地知佢地既安排,所以我地都好放心交俾佢地。

終於到左真正拍攝日,幾個拍攝團隊都好親切,我地一齊撘車去到哈斯撘特既時間,竟然落大雨仲有行雷,攝影師都安撫我地叫我地放心,佢地會有安排。經過化妝師細心化妝後,天公造美,冇落雨,我地都開始左拍攝!

拍攝期間,每個拍攝團隊都好細心甘陪同我地去到每一個影點影相,俾左好多意見我地,過程中有講有笑,仲會即時俾啲相我地睇,問番我地有冇咩要求。

成個拍攝過程都用左六個幾鐘,我地兩個當然好攰,但勞苦功高既團隊都好值得嘉許,所以今次有啲甘靚既相真係好多謝Bliss wedding!!

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10152630697409693

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 L.S.Y & Ka Wai 與大家分享美麗婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁