Wawa & Danny (香港 婚紗攝影 Dec 2014)

首先我同未婚妻是在討論區見到介紹再在 google 同 facebook 上查到 bliss wedding 的,由於家住美國,到十月中才臨時决定回港接未婚妻期間順道拍攝婚紗相,由於機票一早已經買左,只係十一月底返港停留三個星期,因此對 bliss wedding 的攝影日期不存太多期望,唯有托細佬上門市問,結果十一月無期,十二月好彩有一日時間可以比我地,門市個小姐 Freda 十分熱情,同我細佬介紹和比意見,最後還给我長途電話并再講解了一次。

拍攝地點定左係番香港,選禮服地方乾淨,員工好nice,婚紗好新淨,我未婚妻話咁多套都有洗衣既香味,而且有好多選擇,我地都好滿意。

拍攝當日,化妝師很好人,化妝期間同我未婚妻有講有笑,出來效果我地都好滿意,而且全程跟足我地補妝同幫頭幫尾,攝影師很有心機指導我地如何擺 pose,角度,表情等等,最重要係不斷引我唔識笑既未婚妻笑,拍攝助手除左打燈外仲有幫手攞住行李同貴重物品,總結當日拍攝得好開心同好滿意,服務態度十分之好!

由於趕住離港既關係,佢地都好幫手,攞相佢地只係用左一日就比到光碟我地啦(原本要幾日至一星期),等我地可以係離港前選相同上門市交代D相如何改動同照片後期,不需要依靠長途電話交代,免去很多溝通上的麻煩,最滿意是底片全部免費比返我地而且無不明收費,底片出來效果好滿意,再一次多謝拍攝團隊同門市 freda 小姐!

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10152905972614693

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Wawa & Danny 與我們分享美麗婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁