Connie & Him (韓式影樓 婚紗城 婚紗攝影 Nov 2015)

我同未婚妻有計劃16年年尾結婚,所以開始要做下功課行下婚展,又周圍八下應該要做D咩,有咩玩咁…當然求婚之後梗係要影下pre-wedding啦…我自己讀書都有學過影相,自己又好鐘意用攝影既方式去記錄事件,所以對影左出黎既相都有D要求。當然自己同唔到自己影既,所以點都要行下婚展啦…行下行下發現婚展真係睇到眼花…不過我同未婚妻講,我點都唔要台灣果D影相手法…因為太過浮…落唔到地。而未婚妻亦有佢既要求,就係唔要山盟海誓、海枯石爛就ok…所以周圍睇下啦~ 其實有要求就好快揀到。最後得幾間係岩feel, 當中發現 Bliss Wedding 個package 又可以有戶外景,又可以有影樓景,性價比十分高!

因為未婚妻係一個專業既行政人員,所以佢都準備好一張30幾條問題既note準備問店員,當店員 Freda 講解package,價目同埋其他資料後,我地就決定落訂,因為Freda 講解package好清楚,絕對無好多公司隱藏既收費…

到了10月我地好興奮咁揀衫時,職員Freda同April比左好多意見及幫忙,大大減少了我倆揀衫的時間!仲有比左好多bling bling比未婚妻揀,所以我地都好期待11月既婚紗城Pre-wedding。

11月尾婚紗城的第1日拍攝,當日的天氣非常好,當日天氣好凍仲要早起身… 不過當日的工作人員比我仲要早到,值得讚! 攝影師在企位、姿勢上十分講究, 十分專業!器材的級數都令人滿意,同攝影師幾句之下仲比佢識穿左我都有玩開影相,想扮傻仔都唔得。助手在反光板上的運用, 協助拍攝上十分到位,仲有幫我地攞袋半句攰都無。化妝師的化妝水準和速度都十分好。當日的行程十分緊密,到下午人多了很多,但攝影師都能偷到無人的位置為我們拍攝。最後攝影團隊即興下影左幾張相信唔係個個都影到甘靚既幾張相…真係印象深刻!

12月影樓果輯相未婚妻就話一定要讚化妝師,因為set頭set得好靚好比心機,佢都好鐘意,仲好想Big day都整返呢個頭咁話,個妝少女得黎又唔幼稚氣…haha! 影樓經驗亦係一個不同既感受! 比較舒服!

到十二月頭攞相,Woo…好多靚相睇~我自己都好滿意…成輯相既缺點係…點解我影相果時唔chok D…………

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10153775607404693

Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。 Bliss Wedding 以專業婚紗攝影態度,時尚婚紗攝影風格,吸引婚紗攝影價錢,讓你享受不一樣的婚紗攝影服務。

(感謝 Connie & Him 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁