Vicky & Sam (哈施塔特 香港 婚紗攝影 Mar 2016)

我男友求婚後第一時間就諗到搵地方影Pre Wedding, 上網找了幾間婚攝公司比較後, 選定到Bliss Wedding婚紗攝影去睇下d相, 公司位於太子非常方便。

當我地一行入去,Annie佢好耐心咁慢慢介紹每一part, 最後confirm左哈斯塔特加香港, 因為哈斯塔特我以前同我男友去過, 可以重遊故地。

去到哈斯塔特, 有攝影師, 化妝師同佢位assistant悉心既安排, 個日雖然好凍, 但拍攝氣氛好好。令到個日大家都係好開心既情況下完成。

另一日於香港拍攝, 攝影師, 化妝師同助手都好照顧我地, 影完我地想要d景點仲有時間, 仲會介紹我地影下海邊, 日落等好靚的景色。

最重點係兩位攝影師都教我地點樣影會好睇d, 令我地冇壓力下完成 Pre Wedding!

到拍攝完畢, Annie同Freda都好好, keep住有跟進, 當我地收到相片真心覺得好靚, 如果我一定會極力推介俾我身邊d朋友! 如果有下次, 我都會再幫襯佢地!

推薦轉載自:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154338258244884&set=o.163139854692&type=3

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁