Mandy & Angus (婚紗城 玫瑰海岸 婚紗攝影 September 2016)

我同男朋友係透過朋友認識Bliss Wedding,於是我地係婚展期間就去左佢地嘅攤位,經過Annie詳細嘅講解,我地就揀左Bliss Wedding啦。

 
我同男朋友由於第一次影相,唔識擺post又笑得生硬,好彩有攝影師呀勇同助手呀源教我地點擺post,又會引我地笑,令到拍攝都好順利,係休息期間仲有講有笑。拍攝果兩日天氣都好熱,我地都係咁流汗,化妝師呀蘭都有幫我地印汗、補妝,真係辛苦晒3位同事。

 
拍攝後大約兩個星期就有全部相片可以睇,揀完相之後再到門市交相,Annie好有耐性再同我地睇多次d相,又比左好多意見我地,多謝你。

推薦轉載自:https://www.facebook.com/mandy.au.52/posts/10210913343647559:0

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁