Crystal & Eric (哈施塔特 婚紗攝影 April 2017)

起初我同我男朋友上網搵婚攝公司時見到Bliss Wedding有不少好評,於是我地就上佢地網頁度了解返啦。

Bliss Wedding嘅網頁清楚有哂不同Package嘅價錢同內容,仲有好多客人嘅真實作品可以參考返,所以我地就mark低左婚展要去佢地個booth度了解詳情啦!

去到婚展職員好用心咁介紹返唔同地點、唔同package嘅內容,佢地選擇好多令到我地都心思思。

不過始終係一個大project,我地都返屋企諗左一晚,第二日就決定再去婚展book佢地啦!

職員好細心都認得我地,最終我地就join左一日嘅內地基地拍攝。

拍攝當天,無論係攝影師、化妝師定助手都非常專業又細心咁幫我地。

因為我男朋友好少影相,攝影師好有耐性咁指導佢手腳擺位呀咁!

化妝師同助手就隨時standby幫我地抹汗擔遮。

雖然當日有大部分時間都係落住雨,但係隊crew都好唔錫身同錫器材冒雨咁幫我地。

同埋攝影師亦都因應落雨而影左一啲有雨水有遮嘅相,出黎嘅效果大家都好滿意!(連行過嘅路人都用手機影低左我地,仲行埋黎show俾我地睇張相效果好好!)

事隔兩個星期左右就已經有得攞相啦,Bliss Wedding係俾哂所有原相我地返屋企慢慢揀嫁。

輯相影得好好,好多係覺得唔使執都已經可以見人啦!

真心覺得呢間公司好好,明碼實價唔會hard sell,安排每個細節都好落力,真心推介俾各位新人!

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10155185166819693

(感謝 Crystal & Eric 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁