Sugar & Kwong (哈施塔特 婚紗城 婚紗攝影 June 2017)

擇左日,定左BIG DAY日子後,第一樣想KO的係婚紗相。

上網睇左一堆資料,睇左不少SAMPLE相,最後因為見BLISS WEDDING的攝影風格幾岩我地,加上價錢亦清楚列明哂係網頁上,仲有唔同的PACKAGE選擇,所以,就透過WHATAPPS預約上去了解詳情。

當日由ZOE同我地講解,佢清楚地同我地講解PACKAGE的內容,同不同基地的特色。我地亦好快決定JOIN兩日基地,即婚紗城+哈斯。佢亦好快手幫我地HOLD期揀衫同BOOK攝影。

而試衫當日職員首先會俾部平板我地揀女仔衫,想讚下個分類做得唔錯,令我好快已經可以揀到我想試的衫。而職員亦好NICE同俾左唔小意見我地,盡量幫我地揀到適合的衫影相。
BLISS WEDDING係影相前一日要親身上去拎衫的。

拎衫的時候,幫我地的係ANNIE!佢會預先PACK好D衫同飾物入行李箱。CHECK哂衫後就會PACK返好入去。仲會溫馨提示我地要帶的物品同叫我地早D休息!SO SWEET^_^

攝影師、化妝師同助手兩日都係同一TEAM人。

最想SHARE係婚紗城影相。

由於已經改過一次期,所以影婚紗城當日落住雨,都決定唔再改期喇!因為好驚唔夠時間,哈哈!

一去到,趁冇落雨,化妝師啊蘭已快快幫我換衫同化個靚妝準備影相。

影相前,攝影師啊勇會問我地有咩景點想影,正面、側面定三完面;全身定半身的比例等問題。而亦由於我地都唔係好識擺POSE,唯有繼續靠啊勇同助手啊樂的提點!不得不讚係佢地的專業。頭先講過,當日係落住雨的!佢地三個一路淨係護住我地同D攝影器材。淋住雨都要幫我地影靚相。真心感謝佢地!加上係戶外影相一定會俾蚊圍,佢地一路幫我地同D蚊對抗一路幫我地影相,真係好專業!

到揀相時,依然係ANNIE協助我。D相真係好正!光線啊,景啊都基本上唔洗點執。主要都係P下肥瘦啊、拖鞋穿崩位啊之類。ANNIE亦會同我分析邊個位置執左會更靚。又係好想感謝佢^_^

最後想講下D時間控制問題!成件事完全係跟住份合約走!唔會話一拖再拖!令我好放心等成品的出現。

總括黎講,BLISS WEDDING透明度好高!價錢又好合理!服務態度好又唔會HARD SELL!真心推介^_^

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10155546609209693

(感謝 Sugar & Kwong 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁