Daisy & William (香港 婚紗城 婚紗攝影 June 2018)

偶然喺網上面見到Bliss Wedding,見佢價錢合理又話無隱藏收費,所以就上去門市睇下。當時接待我哋嘅阿Joe好仔細咁介紹每個package嘅分別,而且仲比咗好多好好嘅意見我哋,所以考慮咗一陣就決定join一日香港攝影個package啦 (當時仲送咗深圳婚紗城攝影添)。雖然深圳攝影係送,但係安排一啲都唔馬虎,當日我哋一早到深圳時,深圳拍攝團隊已經喺度等我哋,之後就上安排好嘅車直去婚紗城。到咗婚紗城,化妝師阿蘭為我化妝後,就正式開始攝影,過程中攝影師阿勇都好細心教我哋擺唔同哋post,化妝師就好細心為我哋遮太陽,整個拍攝過程都好輕鬆、好流暢、好開心。
之後到咗我哋嘅重點香港外景拍攝,我哋揀咗迪欣湖、山頂、而1881就做夜景。一朝早到化妝師阿Pat就幫我化妝,由佢幫我選嘅頭飾,到整個造型,我都好滿意,佢嘅表現好細心,亦都比咗專業意見比我,到影相嘅時候,佢都一直幫我咁keep住我嘅造型,真係好多謝佢。而攝影師阿Sam比我哋嘅感覺係好專業,由取景到教我哋擺post,由朝早到夜晚都好細心、好有耐性去幫我哋拍攝,到睇相嘅時候,我哋都好滿意,尤其鍾意佢嘅取景角度,好多謝阿Sam。另外,助手Billy都好好人、好細心,全程都幫我哋手,見到煲呔斜咗都會主動幫手。
我同我男朋友覺得整個pre-wedding嘅安排真係超乎我地想像,由介紹到拍攝都好專業好細心,多謝Bliss Wedding!

推薦轉載自:https://www.facebook.com/daisypan22/posts/10218074143350110

Daisy & William (香港 婚紗城 婚紗攝影 June 2018) Daisy & William (香港 婚紗城 婚紗攝影 June 2018) Daisy & William (香港 婚紗城 婚紗攝影 June 2018) Daisy & William (香港 婚紗城 婚紗攝影 June 2018)

(感謝Daisy & William與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Comments are closed.

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁