Aida & Jeff (香港 婚紗攝影 Nov 2014)

起初上Bliss Wedding個網睇到好多客人對它們好既評論和分享, 於是上門市查詢一下, 經Freda 十分詳盡地介紹和講解婚紗攝影套餐後, 決定選擇Bliss Wedding, 欣賞他們親切殷勤既服務, 沒有hard-sell, 沒有隱藏任何收費,而且會將全部底相俾番我們,和價錢合理!

拍攝當日, 整個過程都好順暢, 化妝師幫我女朋友化既妝, 髮型, 我們都好喜歡和滿意, 親戚朋友都大讚。攝影師都很專業, 有時我們好緊張, 表情動作好生硬, 他都會有耐性地指導和示範每個動作, 表現細心。

雖然拍攝當日天氣唔係太好, 整天都天陰有雨, 但都冇影響相片出來既效果, 相片仍然夠光,好靚, 好自然, 有的仲好有型格。

拍攝完之後, 到葺相, 相簿排牌, Freda都盡心地跟進,令我們都大大放心, 證明我地揀Bliss Wedding係正確, 真的很期待我們final既整輯相片。

在此再次感謝Bliss Wedding拍攝既所有工作人員, 我們也好樂意推薦Bliss Wedding給朋友們!

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10152875445954693

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮

www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁