Winnie & Tony (香港 婚紗攝影 October 2016)

當決定了要結婚後,結婚相一直都想喺香港影,無意之中俾我們見到Bliss Wedding,入去睇佢哋網頁睇啲相,服裝同化妝都場地都好靚,價錢仲好實際明碼實價而且無其他附加費,二話不説就揀呢間。

打了電話做了簡單的查詢后就約了時間上門市,上到公司見到Annie佢個人好nice,好詳細為我們介紹不同的套餐,對於我們的疑問,Annie都一一解答。

到揀衫時,職員都好熱心比意見我們,為我們提供最好最優質的選擇,每一套婚紗都好靚,所以好順利完成揀衫.后來選左兩套好靚的婚紗。

 
因為8,9月天氣不似預期,日日都落雨,我們本來系9月影,雖然一再改期,但Annie都好有耐性甘幫我們安排其他日子,在拍攝前一天晚上,Annie還很友善地提醒我們第二天拍攝要注意哪些事項,例如:帶蚊怕水、帶襯衫等等。終於到了拍攝當日,拍攝團隊好專業好細心,化妝師、攝影師和助手都好nice,我們選了一個室內和2個室外景,開始的時候完全唔識擺post,全靠攝影師Corner教我們點笑同講笑話令我們好快進入狀態。到外景拍攝現場,當日天氣晴,仲好好太陽,每次行去另一個地方時,助手都好貼心咁幫我拎遮擋太陽,在團隊的配合下我們每一個景點都拍攝的好順利好開心,感覺時間過得好快。

 
過左2星期好快有相睇啦,而且可以拿翻全部的底片,最後我們選好相,Annie都比我們好大的意見,十分感謝!由於Bliss Wedding嘅團隊個個都好專業,拍攝出嚟嘅相我們同屋企人每一個都讚口不絕,我對Bliss Wedding真係非常滿意非常欣賞,如果有朋友搵拍攝公司,我一定介紹佢哋揀Bliss Wedding。

推薦轉載自:https://www.facebook.com/winnie.xiang.39/posts/1310702325662932:0

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁