Mandy & Derrick (香港 婚紗攝影 December 2016)

當日婚展係Annie接待我地,後期部份流程都係由佢跟進,絕對係一位親切而且能提供有用資訊的員工。

預約試衫流程有改善的空間,我約一個半月前預約試衫,但之後無人打過來再confirm booking小提示,所以當日到達門市都幾驚會話無記錄我有預約;幸好一切順利。

另外,試衫當日亦有考慮買Bliss提供的男裝襯衫,當時員工表示可以遲啲再同佢地確認買唔買。最終我地於拍攝前幾日打去電話確認留起某件衫款,亦再次確認價錢係同試衫當日提供的價相同。

但到拍攝當日,員工表示件衫係另一個價……由於當日我地無準備男裝襯衫所以咩價都要買。

攝影當日化妝師技巧很好,遮到我非常多的缺憾;但由於時間關係髮型並沒有太多設計,頭飾都無咩選擇,而我都喜歡簡約風格所以無咩大問題。

攝影師及助手都好尊業,教我地擺post重會講野令我地笑,令氣氛變輕鬆。

拍攝完畢後很快收到原圖,感覺整輯相都很好,某些相直情唔洗執都好靚好有構圖,期待收到最終的相片。

Overall評價:Bliss攝影套餐明碼實價,有咩包同唔包都白紙黑字記錄低,相片風格自然;雖然某些地方仍有改善空間,但總括而言係一間可靠的攝影公司。

推薦轉載自:https://www.facebook.com/sesehk/posts/10154918651689693

(感謝 Mandy & Derrick 與我們分享美麗的婚照)

更多作品請往:http://blisswedding.com.hk/gallery.php#gallery1

Bliss Wedding 幸福婚禮
www.blisswedding.com.hk
facebook 專頁 www.facebook.com/sesehk

門市地址:大角咀洋松街83號纳東中心
營業時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
查詢電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
查詢電郵:info@blisswedding.com.hk

Leave a Reply

婚照共享

Fanny & Leo (哈施塔特 婚紗攝影 December 2018) Karen & Rex(哈斯塔特 婚紗攝影 January 2019) Kuen & Peter (韓式影樓 婚紗攝影 June 2017) Mei & Sum (香港 婚紗城 婚紗攝影 January 2018) Lam Lam & Chris (婚紗城 婚紗攝影 NOVEMBER 2018)


Bliss Wedding 是本地唯一提供香港、澳門及深圳三個自選景點婚紗攝影服務的香港公司,以專業的服務及吸引的價錢,為客人帶來時尚多元化的婚紗攝影服務,專門店設於九龍太子日昇廣場,是百分百的香港品牌。

Search

網上相簿

客戶專區

香港專門店

地址:大角咀洋松街83號纳東中心
   (港鐵太子站)
時間:星期一至日及公眾假期 12:00noon - 8:00pm
電話:3580 1671
Whatsapp:9080 7468
電郵:info@blisswedding.com.hk

臉書專頁